lördag 20 november 2010

De fyras utmaning

Jag har utmanats av Pelin och så klart tar jag mig an utmaningen (det ligger liksom i min natur).

4 TVprogram jag inte missar: Bolibompa (oftast inte helt frivilligt tittande), Ung och bortskämd, Anna Pihl (när det begav sig) och Gynekologen i Askim (även detta när det begav sig).

4 saker jag gjort idag: tränat Bodybalance, putsat fönster, marinerat en vildsvinsstek och kelat med familjen (inkluderar både katt och människa).

4 saker jag längtar efter: advent, besked om min framtida anställning, att komma i bättre form och en Vän.

4 saker jag ogillar: oärlighet, ojämlikhet, cykla och maktmissbruk.

Jag väljer att utmana följande 4: Jakob, Kristina, Lisa och Skogsflickan. Kram på er!

(Märks att jag inte är något TV-freak, eller?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar