lördag 23 januari 2010

Paradiset på jorden

Idag har jag äntligen kommit igång igen med träningen efter juluppehållet, tränar Body Balance. Det var ett nytt pass och det hårdaste än så länge. Träningsvärken kommer redan smygande...


Lilla M har helt snöat in på 'Försvunna diamanten' och hon är förbaskat bra på det  - sin ålder till trots! Varje ledig stund ska vi spela. Jag skulle vilja komma på ett sätt att kunna sticka samtidigt som jag blir slagen i detta spel.

Efter en hård diamantmatch gav vi oss ut på Valjeviken, tänk att vi kan få bo som vi gör. Här är gudomligt vackert året runt - det är paradiset på jorden.


Store E visade sig vara en riktig fena på skrillorna!





Annars ser planen för resterande lördag ut så här; sticka klart tummisar till Store E, laga asiatiskt med Hoi Sin, kanske påbörja mobilfodral till make, ett glas vin eller två och det lär definitivt bli många hårda diamantmatcher med Lilla M och en väldig träningsvärk efter dagens pass... Visst är det gott och tryggt med förutsägbarhet?

Det finns livsnjutare och det finns Livsnjutare och sen finns det Lakrits. Om jag finge välja skulle jag vara en kissekatt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar