tisdag 14 september 2010

Saligare giva än taga

Idag har jag skickat paketet med bebiskoftor till tvillingarna, samt små presenter till syskonen. Jag är helt upprymd och misstänker att det kan finnas en risk att jag tycker detta är roligare än mottagarna. Det är så jag funkar, det är likadant till födelsedagar och julaftnar. Det är så roligt att få överraska och klura på vad just den personen inte visste att den behövde. Jag funderar starkt på att gå med i Sticka Meras byten, Hemlisar med mera, det borde väl passa mig?



Denna balla cykel gick jag förbi i morse på väg till jobbet och den kan förgylla vilken regnig morgon som helst!

1 kommentar:

  1. Du kan vara säker på att mottagarna blev överväldigade av de fina presenterna! Koftorna är underbara och pojkarna är så fina i dem. Olle och Stina blev verkligen överraskade över sina presenter. Stina satt och ritade i sin bok hela kvällen och Olle har sin handduk som duk på sitt lilla bord i sitt rum... Kram Anna

    SvaraRadera