söndag 14 februari 2010

Valentingåva

Åhh, idag fick vi frukost på sängen av E. Make och jag hade sovmogon och hörde hur E stökade i köket. Han gjorde specialvarianter till var och en av oss, men glömde dessvärre att göra något till sig själv. Misstaget upptäcktes när han serverat oss alla och han satt och tittade när resten av familjen åt. 'Hoppsan, jag har ju inget att äta...'. För övrigt hade han bjudit hit en alldeles kär liten vän dagen till ära, han har varit grym tjejtjusare ända sedan han tog sina första steg. Jag har ingen aning om vad de haft för sig hela dagen, de har bara synts när det varit dags att justera blodsockret och det har varit misstänkt tyst från ovanvåningen. Det är kanske lika bra att inget veta....

Maken har ju väntat dryga månaden på sitt mobilfodral och de olika experimenten jag har tagit mig för har varit mindre lyckade. Nåjja, till Alla hjärtans dag lyckades jag få fram specialaren - IFKfodralet. Han är fanatisk IFK Kristianstad-supporter, så detta kan ju vara passande.

Det är tovat med tvättnötter och garnet är Raumas finullsgarn.
Nu är det läge för lite OS-stickning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar